After Nightfall
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Come to After Nightfall - We have cookies:)
 
ForumforsideGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Seneste emner
» Deploratus - Who writes the story?
Flere racer? Icon_minitime1Fre Jan 31, 2014 5:31 am af Gæst

» DarkWorld - Reklame
Flere racer? Icon_minitime1Lør Maj 25, 2013 10:27 pm af Gæst

» Vampyrfyrsten
Flere racer? Icon_minitime1Søn Nov 25, 2012 10:27 am af Gæst

» Islandia's verden er åben for alle.
Flere racer? Icon_minitime1Fre Nov 16, 2012 8:10 am af Gæst

» Nothing´s sweet about me...
Flere racer? Icon_minitime1Søn Okt 28, 2012 8:57 pm af Carmilla

» Alexis/Faith. Difference!
Flere racer? Icon_minitime1Ons Aug 01, 2012 9:20 am af Jainelle

» Enjoy life? Sounds fair ~ Åbent.
Flere racer? Icon_minitime1Søn Jul 29, 2012 8:28 pm af Caelyn

» Sophisticated Beasts - Reklame
Flere racer? Icon_minitime1Fre Jul 27, 2012 6:45 pm af Caelyn

» Lé Miserablé - Begyndelsen på mørket
Flere racer? Icon_minitime1Tirs Jul 24, 2012 1:48 am af Ivan Larsen

Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive emnestartere
Faith
Flere racer? I_vote_lcapFlere racer? I_voting_barFlere racer? I_vote_rcap 
Adella
Flere racer? I_vote_lcapFlere racer? I_voting_barFlere racer? I_vote_rcap 
James
Flere racer? I_vote_lcapFlere racer? I_voting_barFlere racer? I_vote_rcap 
Lain
Flere racer? I_vote_lcapFlere racer? I_voting_barFlere racer? I_vote_rcap 
Caelyn
Flere racer? I_vote_lcapFlere racer? I_voting_barFlere racer? I_vote_rcap 
William
Flere racer? I_vote_lcapFlere racer? I_voting_barFlere racer? I_vote_rcap 
Ivan Larsen
Flere racer? I_vote_lcapFlere racer? I_voting_barFlere racer? I_vote_rcap 
Chyril
Flere racer? I_vote_lcapFlere racer? I_voting_barFlere racer? I_vote_rcap 
Beatrice Rauff
Flere racer? I_vote_lcapFlere racer? I_voting_barFlere racer? I_vote_rcap 
Malekith
Flere racer? I_vote_lcapFlere racer? I_voting_barFlere racer? I_vote_rcap 
Mest aktive brugere
Faith
Flere racer? I_vote_lcapFlere racer? I_voting_barFlere racer? I_vote_rcap 
William
Flere racer? I_vote_lcapFlere racer? I_voting_barFlere racer? I_vote_rcap 
James
Flere racer? I_vote_lcapFlere racer? I_voting_barFlere racer? I_vote_rcap 
Caelyn
Flere racer? I_vote_lcapFlere racer? I_voting_barFlere racer? I_vote_rcap 
Adella
Flere racer? I_vote_lcapFlere racer? I_voting_barFlere racer? I_vote_rcap 
Malekith
Flere racer? I_vote_lcapFlere racer? I_voting_barFlere racer? I_vote_rcap 
Ziva
Flere racer? I_vote_lcapFlere racer? I_voting_barFlere racer? I_vote_rcap 
Adalwin
Flere racer? I_vote_lcapFlere racer? I_voting_barFlere racer? I_vote_rcap 
Lain
Flere racer? I_vote_lcapFlere racer? I_voting_barFlere racer? I_vote_rcap 
Chyril
Flere racer? I_vote_lcapFlere racer? I_voting_barFlere racer? I_vote_rcap 
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Top posting users this week
Ingen bruger
Hvem er på nu
Der er i alt 4 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 4 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 23, Fre Aug 05, 2022 10:26 am

 

 Flere racer?

Go down 
5 deltagere

Vil du have flere racer på AN?
Jeg vil gerne have flere! Så mange som muligt!
Flere racer? I_vote_lcap60%Flere racer? I_vote_rcap
 60% [ 3 ]
Ja, flere ville være fint.
Flere racer? I_vote_lcap20%Flere racer? I_vote_rcap
 20% [ 1 ]
Ikke for mange mere.
Flere racer? I_vote_lcap20%Flere racer? I_vote_rcap
 20% [ 1 ]
Det er ligemeget.
Flere racer? I_vote_lcap0%Flere racer? I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Nej, ikke flere.
Flere racer? I_vote_lcap0%Flere racer? I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Nej, jeg synes faktisk nogle racer skulle slettes.
Flere racer? I_vote_lcap0%Flere racer? I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totale stemmer : 5
 

ForfatterBesked
James
Admin
Admin
James


IRL alder : 26
Antal indlæg : 56
Join date : 14/04/12
Bosted : Ask me personal, and you will get an answer ...

Flere racer? Empty
IndlægEmne: Flere racer?   Flere racer? Icon_minitime1Lør Apr 28, 2012 2:52 am

Hej alle brugere og bruginder!

Administratorerne(dvs. mig) har tænkt lidt over det, og jeg synes at vi burde have nogle flere racer her på siden! Hvad siger i? Vil i have flere racer, eller vil i faktisk have færre racer? Eller er det lige til pas? Udfaldet på denne afstemning vil afgøre skæbnen for racerne;)

Nogle idéer til racerne jeg har overvejet:

En nymfe(En hurtig, gudeskøn, tynd nymfe. Er i kontakt med ét element, og er så virkelig stærk på det element. Elementet kan være f.eks luft eller jord, men det kan også være metal eller dyr).

En besat(Din karakter har besat en anden persons krop. Den anden person vil være fanget i kroppen, og vil kun sjældent kunne tage kontrollen. Vil være som en stemme i din karakters hoved).

Journalister(Hertil vil der også oprettes en såkaldt 'avis' hvor journalisterne skriver i. Det de skriver kan være alt fra karakterdødsfald, opfundne dødsfald eller opfundne regeringsmedlemsskandaler. Journalisterne vil have speciel rang, og skal skrive det som en artikel eller en nyhedsudsendelse).

En animagus(Et væsen der kan forvandle sig om til ét andet dyr - Hvilket som helst. Dog er der jo altid begrænsninger ... F.eks et forhistorisk væsen er lige i overkanten).

Det var lige dem jeg selv kunne komme i tanke om. Hvis i har nogle idéer - Eller bare en strøgtanke - om andre racer i kunne tænke jer her på siden, så skriv dem med det samme! Vi elsker brugerforslag, og vi elsker at alle deltager!

I kan også skrive andre idéer til de allerede eksisterende racer herunder - Eller hvad ved jeg. Noget i den stil. Hvad i nu vil;)

//James
- Your admin. Your needs.
Tilbage til toppen Go down
Bradley
Journalist
Journalist
Bradley


Antal indlæg : 11
Join date : 28/04/12
Bosted : Ukendt.

Flere racer? Empty
IndlægEmne: Sv: Flere racer?   Flere racer? Icon_minitime1Lør Apr 28, 2012 2:58 am

Jeg forslår en harmskifter: En person, der kan overtage en anden persons udseende i en begrænset periode. Lidt ligesom den nævnte animagus, bare med mennesker og ikke dyr, og at udseendet ikke er noget man kan beholde så længe man ønsker. Det er som en slags illustration måske? - Det behøver ikke at være noget der sker direkte fysisk.

Journalist lyder skønt! Problemet er desværre bare at det kan kræve en del arbejde fordi man skal læse andres emner og finde interessant indhold. Men det kommer selvfølgelig helt an på hvordan man tackler jobbet.

Jeg syntes en nymfe lyder lidt kedelig. Selvfølgelig er det fedt med et smukt udseende væsen, men der er både engle og vampyrer og samtidig så er den set på så mange sider. Tror det ville være mere fedt, hvis der muligvis kom noget som der ikke var på så mange andre sider, eller også muligvis give nymfen et twist, der gjorde at den lige præcist ikke var det de andre sider kunne tilbyde.

Tror en besat kan være spildræbende, da der jo ikke er nogle der ønsker at få sin karakter overtaget. Bare en lille kommentar til det forslag.
Tilbage til toppen Go down
James
Admin
Admin
James


IRL alder : 26
Antal indlæg : 56
Join date : 14/04/12
Bosted : Ask me personal, and you will get an answer ...

Flere racer? Empty
IndlægEmne: Sv: Flere racer?   Flere racer? Icon_minitime1Lør Apr 28, 2012 3:05 am

En harmskifter? Skøn idé!
Den tilføjer jeg lige til min mentale liste!

Angående journalist; Ja, men jeg tænker at de også godt må finde på noget nyt. Eksempelvis et mord på (NPC), og mistænkte er (NPC) - Hvor morderen rent faktisk er en NPC-bruger. Noget der rent faktisk ikke er sket. Så kan vi også give vores jægere lov til at jagte NPC-brugere så meget de vil;)

Nymfe; Ja, men jeg ved ikke helt hvad dét twist skal være. Hvis du har nogen idéer er de velkomne! Tror de kan blive lidt sirene-agtige(tryllebundende, på en måde så en oplagt evne ville være at kunne tryllebinde svage sind med (indsæt en lyd eller sted eller lignende).

Besat; Jeg mener ikke at hvis jeg var besat, kunne jeg så overtage din karakter. Jeg mener at det er en død person der fra start har overtaget en anden person(NPC)'s krop, og så spiller at den person er inde i ens hoved. Det er ikke en tidligere karakter(medmindre man vil have det sådan?). Ligesom en sjæl der overtager en andens krop. Hvis du forstår hvad jeg mener?
Tilbage til toppen Go down
Bradley
Journalist
Journalist
Bradley


Antal indlæg : 11
Join date : 28/04/12
Bosted : Ukendt.

Flere racer? Empty
IndlægEmne: Sv: Flere racer?   Flere racer? Icon_minitime1Lør Apr 28, 2012 3:10 am

Det kunne man selvfølgelig også gøre. Journalister er jo fede til at skabe plot. Stemmer helt klart for dem, om de så kræver lidt arbejde eller ej. Plus, det giver øvelse i at skrive artikler, til dem der skal skrive stil ... ja, eksamen er rundt om hjørnet.

Det ved jeg heller ikke. Man kunne selvfølgelig godt tage den klassiske, hvor de forføre det modsatte køn og trækker dem med sig i døden.

Jo, jeg forstår dig godt, men så kunne offeret for overtagelsen lige så godt være den man skriver med, altså ved et tilfælde. Men, man kunne slå problemet ihjel ved at de kun kan overtage nylig døde folks kroppe, hvilke også ville skabe masser af spil.
Tilbage til toppen Go down
James
Admin
Admin
James


IRL alder : 26
Antal indlæg : 56
Join date : 14/04/12
Bosted : Ask me personal, and you will get an answer ...

Flere racer? Empty
IndlægEmne: Sv: Flere racer?   Flere racer? Icon_minitime1Lør Apr 28, 2012 3:20 am

Ja, det er rigtigt nok! Journalister skal du skrive til en admin(mig ...) om de kan få lov at blive det - For de skal under en helt anden kategori/race. Og så får siden også sin helt egen avis:)

Ja, det er rigtigt. Men den er også en smule kedelig, ikke sandt? Hmm ... Det er helt sikkert muligt at finde på noget, men vi skal lige lægge hovederne i blød!

Hmm .. Dét er en god idé. Men en Besat vil altid have den anden persons stemme i hovedet, og derfor er det godt med Ny-død.
Tilbage til toppen Go down
Adella
Nybegynder
Nybegynder
Adella


IRL alder : 30
Antal indlæg : 49
Join date : 03/04/12
Bosted : Kirke gården

Flere racer? Empty
IndlægEmne: Sv: Flere racer?   Flere racer? Icon_minitime1Lør Apr 28, 2012 4:08 am

Altså:
First thing first.
Til det med Journalisterne, et skønt påfund, brugt på mange sider.
Problemet er jeg aldrig selv har set en effektiv Journalist gruppe, og på alle sider der bruger denne ide, har den generalt til jorden, grundet man ligger arbejde i hænderne på en lukket gruppe medlemmer, som over tid, nok går lidt i stå. det har været problemerne på mange sider (hvis ikke alle sider) der har brugt denne ide, og ikke fundet på et alternativ fra grund ideen, som eksemple at ikke være bange for at udskifte Journalisterne.

Til de jeres nymfe ideer. godt koncept, men ja, et twist er en god ide. Jeg ville gøre dog ikke give dem et, men flere endnu.
Tænk på en race der ikke er født, men som er bygget af ren følelses enegi. de kommer på bundet af havet, hvor de kravler op af bundsandet, og skal svømme op til overfladen, men på vejen op, er det som om at et kæmpe rev, taler til dem, og de bliver stærkt tiltrukket af denne fantastiske melodi, som de kan høre i deres hoved. når de svømmer hen til det her kæmpe rev, og rør ved det, vil sangen komme ind i dem, og deres stemme vil blive smuk og yndig, eller skræmmende og kvalmende efter hvilken slags følelser der er brugt til at sætte dem sammen, og ind i denne verden.
de kan godt føle andet, men efter hvad for nogen følelses enegier der er i dem, vil det påvirke deres personlighed lidt, og deres stemme meget. De er kun kvinder. der bliver ikke født nogen mandelige af denne race, så de skal finde sig en mand fra en anden race, for at kunne skabe sig et afkom, dette afkom vil blive samme race som faren, og aldrig som moren.
men det moren SKAL, hun har en lyst og behov der ikke kan overvindes af hende, til at drukne barnet, og svømme med den til det store rev som alle fra denne race kommer fra, også begraver hun liget nede i sandet, og svømmer så op til overfladen igen. når de er i vand, så ser de sådan her ud
http://www.google.dk/imgres?um=1&hl=da&sa=N&biw=1920&bih=979&tbm=isch&tbnid=Uz9Znwv-
VAFUXM:&imgrefurl=http://digital-art-gallery.com/picture/827&docid=9Qq5-lBUG4AGJM&imgurl=http://digital-art-gallery.com/oid/1/640x467_827_Merfolk_Thinker_2d_fantasy_elf_magic_girl_female_woman_picture_
image_digital_art.jpg&w=640&h=467&ei=psGaT7KlJojwsgbU5_SlDg&zoom=1&iact=rc&dur=408&sig=1006456016
31866045897&page=1&tbnh=127&tbnw=178&start=0&ndsp=60&ved=1t:429,r:16,s:0,i:100&tx=81&ty=79

og når de er på land, vil de have en stærk lyst til væske meget af tiden. men de vil ligne normale mennesker, bare med en lidt mere hvid hud, og de ser sådan lidt dyriske i små ansigtstræk. og de ser meget tiltrækkende ud for mænd.

Hvad syntes i om ideen?

og til det med besat, hvorfor skal de kunne høre stemme inden i hoved, syntes det er lidt mere fedt, hvis de er helt dem selv, i den der krop, som de har taget, da den anden sjæl forlod den.
Tilbage til toppen Go down
James
Admin
Admin
James


IRL alder : 26
Antal indlæg : 56
Join date : 14/04/12
Bosted : Ask me personal, and you will get an answer ...

Flere racer? Empty
IndlægEmne: Sv: Flere racer?   Flere racer? Icon_minitime1Lør Apr 28, 2012 5:11 am

Journalister:
Det ved jeg, men jeg kender nogle få sider hvor det fungerer. Så jeg synes alligevel at vi skal prøve, og se hvordan det udarter sig.

Nymfer:
Problemet deri er lidt, at jeg godt vil have at alle racer kan være alle køn. Barn, voksen, kvinde, mand, teenager - De skulle gerne kunne være alt, selvom noget måske er mere oplagt end andet.
Ud over dét, forstod jeg faktisk ikke så meget af din forklaring. Kan jeg lige få den igen?

Besat:
Ja, men det er jo ligesom at jeg besætter din krop. Du ER der jo stadig, og vil i sjældne tilfælde kunne overtage din krop igen(dog skal jeg være virkelig svag, og du være virkelig stærk før det kan ske, da du praktisk talt er død), og vil derfor være i mit hoved som en irriterende stemme. Nogen kan lide besætteren, andre kan ikke.
Tilbage til toppen Go down
Bradley
Journalist
Journalist
Bradley


Antal indlæg : 11
Join date : 28/04/12
Bosted : Ukendt.

Flere racer? Empty
IndlægEmne: Sv: Flere racer?   Flere racer? Icon_minitime1Lør Apr 28, 2012 6:27 am

Jeg vil gerne påtage mig rollen som journalist i en prøve periode, hvor jeg lige prøver jobbet af, før jeg siger fast ja til jobbet. Har en del prøver flyvende omkring ørerne for tiden, så det er selvfølgelig begrænset hvor meget jeg kan skabe, men hvis i ønsker noget spil skabene, er jeg frisk på en prøve. Det kan både være ting der bliver skabt via NPC's og ting vi som bruger laver. Jeg kan stalke lidt rundt, som en spion! :D

Min idé til besat, som jeg har luftet før er som følgende (fra start til slut): Det er væsner, der minder om spøgelser. De lever ikke af at spise, eller drikke som andre væsner, men ved at overtage en nydøds krop. Den krop kan de så leve i, til kroppen dør, enten bliver dræbt, eller dør af alderdom. De kan også før tiden 'løber ud' forlade kroppen. Kroppen vil så dø, og fortsætte sin forrådnelse. Når besætteren er i kroppen, vil den vække kroppen til live så den fortsætter med at leve. Hvis den afdøde er et væsen af en art, f.eks en varulv, vil besætteren have samme 'evne' til at forvandle sig til varulven, samt evnen som vedkommende havde. Kort sagt vil besætteren overtage kroppen, men være en anden person psykisk. Kroppen må højest være x antal dage gamle, for at besætteren kan overtage kroppen. Hvis Besætteren ikke får en krop, vil den vandre rundt som et spøgelse, og langsomt forsvinde, hvis den ikke får en krop inden for en bestemt tidsperiode.

- Idéen med at vedkommende kun kan overtage døde kroppe, er fordi at det kan skabe spil. Så ens spillepartner kan have kendt en, der netop er død, men så ser vedkommende i live igen. Det kan man sagtens få spil ud af, plus så kan man ikke blive overtaget af en anden. Har selv prøvet det før hen, og det var ikke det sjoveste jeg har prøvet. Selvfølgelig kan det være forskelligt, men generelt er det sjoves at være herre over sig selv.

Det var min idé til besætterne. Du er velkommen til at redigere i det efter eget ønske, eller slet ikke bruge idéen. Your site, your choice :)
Tilbage til toppen Go down
James
Admin
Admin
James


IRL alder : 26
Antal indlæg : 56
Join date : 14/04/12
Bosted : Ask me personal, and you will get an answer ...

Flere racer? Empty
IndlægEmne: Sv: Flere racer?   Flere racer? Icon_minitime1Søn Apr 29, 2012 2:17 am

Det må du hjertens gerne! Skal jeg tilføje dig til Journalist-racen, og lave en avis?(Begge skal lige laves først ...)

Besat: Wow, det er faktisk en genial idé! Hm ...
Tilbage til toppen Go down
Bradley
Journalist
Journalist
Bradley


Antal indlæg : 11
Join date : 28/04/12
Bosted : Ukendt.

Flere racer? Empty
IndlægEmne: Sv: Flere racer?   Flere racer? Icon_minitime1Søn Apr 29, 2012 6:00 am

Det må du meget gerne, hvis du ønsker det på siden.

Tak.
Tilbage til toppen Go down
Caelyn
Nybegynder
Nybegynder
Caelyn


IRL alder : 27
Antal indlæg : 54
Join date : 03/04/12
Bosted : Hun bor i en mellemstor lejlighed i Clairière.

Flere racer? Empty
IndlægEmne: Sv: Flere racer?   Flere racer? Icon_minitime1Man Apr 30, 2012 12:04 am

I fyre (fyre eller ej) er dog kreative! Herligt ~


Hurtig kommentar:

Først tænkte jeg lidt at nymfer og elvere ville blive det samme, men hvis de er baseret og skabt af et element eller en følelse, vil det garantere virke. Det lyder rent faktisk spændende.

Og besætteren er også ret fed. Det kan sikkert give et godt plot hvis man pludselig ser sin ekskæreste, som man selv dræbte.
Men skal de have personens hukommelse, talenter eller... er de bare på bar bund?
Tilbage til toppen Go down
James
Admin
Admin
James


IRL alder : 26
Antal indlæg : 56
Join date : 14/04/12
Bosted : Ask me personal, and you will get an answer ...

Flere racer? Empty
IndlægEmne: Sv: Flere racer?   Flere racer? Icon_minitime1Man Apr 30, 2012 7:28 am

Ja, det kan du tro!

Nymfer: Ja, det var også min starttanke. Men nu er de jo blevet så forskellige som det næsten(næsten!) er muligt!

Besat: Ja, det ville være en god idé. De kan have minder, og brudstykker af følelser som de ikke er helt sikker på hvor kommer fra, eller hvorfor de har dem. Det lyder faktisk super! Genialt.
Tilbage til toppen Go down
Caelyn
Nybegynder
Nybegynder
Caelyn


IRL alder : 27
Antal indlæg : 54
Join date : 03/04/12
Bosted : Hun bor i en mellemstor lejlighed i Clairière.

Flere racer? Empty
IndlægEmne: Sv: Flere racer?   Flere racer? Icon_minitime1Tirs Maj 01, 2012 12:26 am

Ja, jeg regner lidt med at det bliver lidt ligesom i Stephenie Meyers bog Host - hvis nogen har læst den. Hvor man har brudstykke af personens historie, men at man selv har sin helt egen personlighed.

Bare der ikke bliver for mange racer, så kan det gjort blive lidt rodet.
Tilbage til toppen Go down
Bradley
Journalist
Journalist
Bradley


Antal indlæg : 11
Join date : 28/04/12
Bosted : Ukendt.

Flere racer? Empty
IndlægEmne: Sv: Flere racer?   Flere racer? Icon_minitime1Tirs Maj 01, 2012 12:29 am

Helt enig med Caelyn!

Har læst vandrende sjæle. Syntes hendes bøger er lidt kedelig, men okay god bog hvis man godt kan lige kæreste problemer.
Tilbage til toppen Go down
James
Admin
Admin
James


IRL alder : 26
Antal indlæg : 56
Join date : 14/04/12
Bosted : Ask me personal, and you will get an answer ...

Flere racer? Empty
IndlægEmne: Sv: Flere racer?   Flere racer? Icon_minitime1Tirs Maj 01, 2012 12:47 am

Ja, det var faktisk også lidt min idé med det. Ligesom 'Host'.
Og med hensyn til hvor mange der kommer, så handler det jo lidt om hvor mange vi kan finde på;)

Jeg synes Host(eller Vandrende sjæle, alt efter sprog) er godt skrevet, og har et fint plot. Ikke den bedste bog jeg har læst nogensinde, men den er nok på top ... 100, eller noget i den stil. Fine book. Fine.
Tilbage til toppen Go down
Faith
Admin
Admin
Faith


IRL alder : 26
Antal indlæg : 140
Join date : 10/03/12
Bosted : Come on honey. Ask me personal.

Flere racer? Empty
IndlægEmne: Sv: Flere racer?   Flere racer? Icon_minitime1Tirs Maj 08, 2012 4:29 am

Så hvad var konklusionen? Skal jeg lave de racer vi har diskuteret?
Tilbage til toppen Go down
https://afternightfall.danskforum.net
Caelyn
Nybegynder
Nybegynder
Caelyn


IRL alder : 27
Antal indlæg : 54
Join date : 03/04/12
Bosted : Hun bor i en mellemstor lejlighed i Clairière.

Flere racer? Empty
IndlægEmne: Sv: Flere racer?   Flere racer? Icon_minitime1Tirs Maj 08, 2012 5:11 am

Det synes jeg.
Tilbage til toppen Go down
Faith
Admin
Admin
Faith


IRL alder : 26
Antal indlæg : 140
Join date : 10/03/12
Bosted : Come on honey. Ask me personal.

Flere racer? Empty
IndlægEmne: Sv: Flere racer?   Flere racer? Icon_minitime1Tors Maj 10, 2012 3:42 am

Super, så går jeg i gang med at lave dem med det samme!
Tilbage til toppen Go down
https://afternightfall.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Flere racer? Empty
IndlægEmne: Sv: Flere racer?   Flere racer? Icon_minitime1

Tilbage til toppen Go down
 
Flere racer?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Flere brugere?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
After Nightfall :: Generelt :: SnikSnak:)-
Gå til: