After Nightfall
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Come to After Nightfall - We have cookies:)
 
ForumforsideGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Seneste emner
» Deploratus - Who writes the story?
Nothing´s sweet about me... Icon_minitime1Fre Jan 31, 2014 5:31 am af Gæst

» DarkWorld - Reklame
Nothing´s sweet about me... Icon_minitime1Lør Maj 25, 2013 10:27 pm af Gæst

» Vampyrfyrsten
Nothing´s sweet about me... Icon_minitime1Søn Nov 25, 2012 10:27 am af Gæst

» Islandia's verden er åben for alle.
Nothing´s sweet about me... Icon_minitime1Fre Nov 16, 2012 8:10 am af Gæst

» Nothing´s sweet about me...
Nothing´s sweet about me... Icon_minitime1Søn Okt 28, 2012 8:57 pm af Carmilla

» Alexis/Faith. Difference!
Nothing´s sweet about me... Icon_minitime1Ons Aug 01, 2012 9:20 am af Jainelle

» Enjoy life? Sounds fair ~ Åbent.
Nothing´s sweet about me... Icon_minitime1Søn Jul 29, 2012 8:28 pm af Caelyn

» Sophisticated Beasts - Reklame
Nothing´s sweet about me... Icon_minitime1Fre Jul 27, 2012 6:45 pm af Caelyn

» Lé Miserablé - Begyndelsen på mørket
Nothing´s sweet about me... Icon_minitime1Tirs Jul 24, 2012 1:48 am af Ivan Larsen

Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive emnestartere
Faith
Nothing´s sweet about me... I_vote_lcapNothing´s sweet about me... I_voting_barNothing´s sweet about me... I_vote_rcap 
Adella
Nothing´s sweet about me... I_vote_lcapNothing´s sweet about me... I_voting_barNothing´s sweet about me... I_vote_rcap 
James
Nothing´s sweet about me... I_vote_lcapNothing´s sweet about me... I_voting_barNothing´s sweet about me... I_vote_rcap 
Lain
Nothing´s sweet about me... I_vote_lcapNothing´s sweet about me... I_voting_barNothing´s sweet about me... I_vote_rcap 
Caelyn
Nothing´s sweet about me... I_vote_lcapNothing´s sweet about me... I_voting_barNothing´s sweet about me... I_vote_rcap 
William
Nothing´s sweet about me... I_vote_lcapNothing´s sweet about me... I_voting_barNothing´s sweet about me... I_vote_rcap 
Ivan Larsen
Nothing´s sweet about me... I_vote_lcapNothing´s sweet about me... I_voting_barNothing´s sweet about me... I_vote_rcap 
Ziva
Nothing´s sweet about me... I_vote_lcapNothing´s sweet about me... I_voting_barNothing´s sweet about me... I_vote_rcap 
Chyril
Nothing´s sweet about me... I_vote_lcapNothing´s sweet about me... I_voting_barNothing´s sweet about me... I_vote_rcap 
Beatrice Rauff
Nothing´s sweet about me... I_vote_lcapNothing´s sweet about me... I_voting_barNothing´s sweet about me... I_vote_rcap 
Mest aktive brugere
Faith
Nothing´s sweet about me... I_vote_lcapNothing´s sweet about me... I_voting_barNothing´s sweet about me... I_vote_rcap 
William
Nothing´s sweet about me... I_vote_lcapNothing´s sweet about me... I_voting_barNothing´s sweet about me... I_vote_rcap 
James
Nothing´s sweet about me... I_vote_lcapNothing´s sweet about me... I_voting_barNothing´s sweet about me... I_vote_rcap 
Caelyn
Nothing´s sweet about me... I_vote_lcapNothing´s sweet about me... I_voting_barNothing´s sweet about me... I_vote_rcap 
Adella
Nothing´s sweet about me... I_vote_lcapNothing´s sweet about me... I_voting_barNothing´s sweet about me... I_vote_rcap 
Malekith
Nothing´s sweet about me... I_vote_lcapNothing´s sweet about me... I_voting_barNothing´s sweet about me... I_vote_rcap 
Ziva
Nothing´s sweet about me... I_vote_lcapNothing´s sweet about me... I_voting_barNothing´s sweet about me... I_vote_rcap 
Adalwin
Nothing´s sweet about me... I_vote_lcapNothing´s sweet about me... I_voting_barNothing´s sweet about me... I_vote_rcap 
Lain
Nothing´s sweet about me... I_vote_lcapNothing´s sweet about me... I_voting_barNothing´s sweet about me... I_vote_rcap 
Chyril
Nothing´s sweet about me... I_vote_lcapNothing´s sweet about me... I_voting_barNothing´s sweet about me... I_vote_rcap 
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Top posting users this week
Ingen bruger
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 23, Fre Aug 05, 2022 10:26 am

 

 Nothing´s sweet about me...

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Jessie Swarts
Nybegynder
Nybegynder
Jessie Swarts


IRL alder : 31
Antal indlæg : 3
Join date : 06/06/12
Bosted : I en lille, rodet penthouse-lejlighed i Toronto

Nothing´s sweet about me... Empty
IndlægEmne: Nothing´s sweet about me...   Nothing´s sweet about me... Icon_minitime1Fre Jun 22, 2012 2:34 am

Hejsa! :)

Jamen jeg er ny, hvilket vel siger alt :D
Jeg har brug for nogle kontakter mm. og jeg har nogle få forslag, men I er meget velkomne til selv at komme med nogen.

Men først vil jeg lige hurtigt beskrive Jessie:
Hun kommer fra en forholdsvis rig familie, men har taget stor afstand til familien, der stadig bor i Chicago.
Hun elsker musik, især rockmusik. Hun er meget rebelsk og festglad, hvilket er grunden til at hun nu arbejder som bartender og DJ, udover det øver hun med sit band. Hun er ikke den generte type, men skal lige se folk an, inden hun fuldstændig betror sig til dem. Når først man er kommet ind på livet af hende er hun meget udadvendt og sjov. Hun er ikke typen, der kommer når man kalder, eller bare følger med strømmen. Hvis der er noget hun er utilfreds med, så ved man det med det samme.
Hun er ikke den romantiske type, men er heller ikke så god til one-night stands, da hun er mere en drengepige.

Nå, men her er nogle forslag til nogle plots:

- Nogle bandmedlemmer: Hun skal jo forestille at have et band/ være med i et band, men der mangler nogle medlemmer.
- Ekskærester: Hun har ikke så mange, de fleste af dem fik hun, da hun var en del yngre og meget anderledes, men måske kan der opstå en eller anden form for... gnist?
- Venner: Hun har kun få venner, men de betyder alt for hende.
- Gamle bekendte/venner: Måske nogen der kendte hende, da hun så en del anderledes ud og opførte sig anderledes. Eller en, der fik hende til at opføre sig anderledes...
- En flirt: Selvom hun ikke er så meget for one-night stands, så er hun vild med at flirte, eftersom hun får en del sjov ud af det.
- En sambo/roomie: Hun er kun 19 år, og selvom hun opfatter sig selv som voksen, så kunne det måske være en god idé med en form for "værge"/opsynsmand, som hun selvfølgelig vil kunne have et godt forhold til.
- En fjende: Hun er jo rimelig rebelsk, og står fast på sine principper. Derfor kan hun også blive sur, selvom der skal en del til, hvilket nogen gange kan give nogle fjender.
- En der bare er der/ festbuddy: Hun er DJ og bartender, så mon ikke hun har mødt nogen festlige folk? De behøver ikke at blive BFFs, så længe de kan feste sammen eller bare holde hinanden med selskab.
- En overnaturlig: Jeg havde tænkt at hun på en eller anden måde kunne møde en overnaturlig, som hun fandt ud af var overnaturlig. Det kunne være noget så "simpelt" som en vampyr, der bed hende eller en engel, der fløj. Hvad som helst.


Oh well... det var vist alt jeg havde indtil videre... skriv gerne hvis du har nogle idéer! :)

--- Jessie :D
Tilbage til toppen Go down
Caelyn
Nybegynder
Nybegynder
Caelyn


IRL alder : 27
Antal indlæg : 54
Join date : 03/04/12
Bosted : Hun bor i en mellemstor lejlighed i Clairière.

Nothing´s sweet about me... Empty
IndlægEmne: Sv: Nothing´s sweet about me...   Nothing´s sweet about me... Icon_minitime1Man Jul 09, 2012 10:00 pm

Selvom du har stillet en masse idéer til rådighed, kan jeg ikke se Caelyn i nogen af de situationer... (:

Det eneste jeg lige kan forestille mig, er at de mødes imens Jessie optræder. Caelyn er meget interesseret i musik, og kunne blive helt fortryllet af Jessie... De har meget forskellige personligheder, så jeg kunne godt forestille mig at det kunne blive sjovt?
Tilbage til toppen Go down
Jessie Swarts
Nybegynder
Nybegynder
Jessie Swarts


IRL alder : 31
Antal indlæg : 3
Join date : 06/06/12
Bosted : I en lille, rodet penthouse-lejlighed i Toronto

Nothing´s sweet about me... Empty
IndlægEmne: Emne   Nothing´s sweet about me... Icon_minitime1Tors Aug 16, 2012 1:17 am

Helt sikkert :) Lad os prøve det? ;)
Tilbage til toppen Go down
Caelyn
Nybegynder
Nybegynder
Caelyn


IRL alder : 27
Antal indlæg : 54
Join date : 03/04/12
Bosted : Hun bor i en mellemstor lejlighed i Clairière.

Nothing´s sweet about me... Empty
IndlægEmne: Sv: Nothing´s sweet about me...   Nothing´s sweet about me... Icon_minitime1Tirs Aug 21, 2012 2:55 am

Hvis du er frisk på at tråde, så er du velkommen til at lave en. Jeg kan desværre ikke love at jeg er totalt aktiv for tiden, men håber at du vil bære over med mig? :)
Tilbage til toppen Go down
Carmilla
Nybegynder
Nybegynder
Carmilla


IRL alder : 26
Antal indlæg : 1
Join date : 24/10/12
Bosted : lidt overalt, hun lever vel som nomade

Nothing´s sweet about me... Empty
IndlægEmne: Sv: Nothing´s sweet about me...   Nothing´s sweet about me... Icon_minitime1Søn Okt 28, 2012 8:57 pm

Caelyn skrev:
Hvis du er frisk på at tråde, så er du velkommen til at lave en. Jeg kan desværre ikke love at jeg er totalt aktiv for tiden, men håber at du vil bære over med mig? :)

hvis du stadig er interesseret, vil jeg da med glæde være værge, hvis det skulle være ;)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nothing´s sweet about me... Empty
IndlægEmne: Sv: Nothing´s sweet about me...   Nothing´s sweet about me... Icon_minitime1

Tilbage til toppen Go down
 
Nothing´s sweet about me...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
After Nightfall :: Generelt :: Søgning og plots-
Gå til: