After Nightfall
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Come to After Nightfall - We have cookies:)
 
ForumforsideGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Seneste emner
» Deploratus - Who writes the story?
Flere brugere? Icon_minitime1Fre Jan 31, 2014 5:31 am af Gæst

» DarkWorld - Reklame
Flere brugere? Icon_minitime1Lør Maj 25, 2013 10:27 pm af Gæst

» Vampyrfyrsten
Flere brugere? Icon_minitime1Søn Nov 25, 2012 10:27 am af Gæst

» Islandia's verden er åben for alle.
Flere brugere? Icon_minitime1Fre Nov 16, 2012 8:10 am af Gæst

» Nothing´s sweet about me...
Flere brugere? Icon_minitime1Søn Okt 28, 2012 8:57 pm af Carmilla

» Alexis/Faith. Difference!
Flere brugere? Icon_minitime1Ons Aug 01, 2012 9:20 am af Jainelle

» Enjoy life? Sounds fair ~ Åbent.
Flere brugere? Icon_minitime1Søn Jul 29, 2012 8:28 pm af Caelyn

» Sophisticated Beasts - Reklame
Flere brugere? Icon_minitime1Fre Jul 27, 2012 6:45 pm af Caelyn

» Lé Miserablé - Begyndelsen på mørket
Flere brugere? Icon_minitime1Tirs Jul 24, 2012 1:48 am af Ivan Larsen

Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive emnestartere
Faith
Flere brugere? I_vote_lcapFlere brugere? I_voting_barFlere brugere? I_vote_rcap 
Adella
Flere brugere? I_vote_lcapFlere brugere? I_voting_barFlere brugere? I_vote_rcap 
James
Flere brugere? I_vote_lcapFlere brugere? I_voting_barFlere brugere? I_vote_rcap 
William
Flere brugere? I_vote_lcapFlere brugere? I_voting_barFlere brugere? I_vote_rcap 
Lain
Flere brugere? I_vote_lcapFlere brugere? I_voting_barFlere brugere? I_vote_rcap 
Caelyn
Flere brugere? I_vote_lcapFlere brugere? I_voting_barFlere brugere? I_vote_rcap 
Ivan Larsen
Flere brugere? I_vote_lcapFlere brugere? I_voting_barFlere brugere? I_vote_rcap 
daniel jackson
Flere brugere? I_vote_lcapFlere brugere? I_voting_barFlere brugere? I_vote_rcap 
Ziva
Flere brugere? I_vote_lcapFlere brugere? I_voting_barFlere brugere? I_vote_rcap 
Chyril
Flere brugere? I_vote_lcapFlere brugere? I_voting_barFlere brugere? I_vote_rcap 
Mest aktive brugere
Faith
Flere brugere? I_vote_lcapFlere brugere? I_voting_barFlere brugere? I_vote_rcap 
William
Flere brugere? I_vote_lcapFlere brugere? I_voting_barFlere brugere? I_vote_rcap 
James
Flere brugere? I_vote_lcapFlere brugere? I_voting_barFlere brugere? I_vote_rcap 
Caelyn
Flere brugere? I_vote_lcapFlere brugere? I_voting_barFlere brugere? I_vote_rcap 
Adella
Flere brugere? I_vote_lcapFlere brugere? I_voting_barFlere brugere? I_vote_rcap 
Malekith
Flere brugere? I_vote_lcapFlere brugere? I_voting_barFlere brugere? I_vote_rcap 
Ziva
Flere brugere? I_vote_lcapFlere brugere? I_voting_barFlere brugere? I_vote_rcap 
Adalwin
Flere brugere? I_vote_lcapFlere brugere? I_voting_barFlere brugere? I_vote_rcap 
Lain
Flere brugere? I_vote_lcapFlere brugere? I_voting_barFlere brugere? I_vote_rcap 
Chyril
Flere brugere? I_vote_lcapFlere brugere? I_voting_barFlere brugere? I_vote_rcap 
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Top posting users this week
Ingen bruger
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 23, Fre Aug 05, 2022 10:26 am

 

 Flere brugere?

Go down 
2 deltagere

Vil du have at vide hvem der er hvilke brugere?
Ja, det vil jeg!
Flere brugere? I_vote_lcap0%Flere brugere? I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Det er ikke så vigtigt, men helst ja.
Flere brugere? I_vote_lcap33%Flere brugere? I_vote_rcap
 33% [ 2 ]
Jeg er fuldstændig ligeglad.
Flere brugere? I_vote_lcap17%Flere brugere? I_vote_rcap
 17% [ 1 ]
Gør ikke så meget, så egentligt ikke.
Flere brugere? I_vote_lcap33%Flere brugere? I_vote_rcap
 33% [ 2 ]
Nej, vil faktisk helst ikke vide det!
Flere brugere? I_vote_lcap17%Flere brugere? I_vote_rcap
 17% [ 1 ]
Totale stemmer : 6
 

ForfatterBesked
James
Admin
Admin
James


IRL alder : 26
Antal indlæg : 56
Join date : 14/04/12
Bosted : Ask me personal, and you will get an answer ...

Flere brugere? Empty
IndlægEmne: Flere brugere?   Flere brugere? Icon_minitime1Søn Apr 15, 2012 1:56 pm

Hej alle!

Her på siden, er det tilladt at have så mange brugere som man vil, så længe man stadig kan styre dem(Dog er det anbefalet at have 1-3, og ikke flere. Dog er flere tilladt!). Men vil det være bedst, hvis folk får at vide hvem der er hvem også?

Så stem her, om i synes at folk skal skrive hvem de er(så alle ved om de er en eller flere) eller om det er ligemeget for jer?

Det vil være fedt med en begrundelse til hvorfor i svarer, hvad i nu svarer i emnet. Og til dem der er flere brugere, og svarer ja, vil i så ikke være søde at skrive hvem jeres andre brugere så er?

Eksempel på hvordan man kan skrive det;

Jeg styrer både James, Alexis og Shadows(NPC-Brugeren).

// James
- Your admin. Your needs.
Tilbage til toppen Go down
William
Nybegynder
Nybegynder
William


IRL alder : 26
Antal indlæg : 58
Join date : 03/04/12
Bosted : En lejlighed i midten af Miestas.

Flere brugere? Empty
IndlægEmne: Sv: Flere brugere?   Flere brugere? Icon_minitime1Søn Apr 15, 2012 1:59 pm

Det er egentligt ligegyldigt for mig, men jeg ville helst være fri for at fortælle min anden brugers navn, selvom de fleste ved det i forvejen. Og så magter jeg desuden ikke at gøre mig besværet med at få oplysningen ud til alle, for så doven er jeg nemlig!
Tilbage til toppen Go down
James
Admin
Admin
James


IRL alder : 26
Antal indlæg : 56
Join date : 14/04/12
Bosted : Ask me personal, and you will get an answer ...

Flere brugere? Empty
IndlægEmne: Sv: Flere brugere?   Flere brugere? Icon_minitime1Søn Apr 15, 2012 2:15 pm

Haha William! Men ja, det er jo lige netop det jeg mener. Du vil helst ikke, mens andre måske helst vil have, at alle ved det. Og at nogle måske helst vil have, at ingen overhovedet ved det.

Min personlige mening - IKKE som administrator, men som normal bruger - er at det ikke gør nogen forskel. Det hverken hæmmer eller skynder på min lyst til at emne med personer, bare fordi jeg ved at de har andre brugere der måske er et eller andet andet.

Ingame gør det ligeså meget forskel som outgame - Ingen overhovedet. Folk må kende mine brugere såvel som jeg ikke ville have noget imod at kende andres. Men jeg behøver skam slet ikke!

//James
- Your admin. Your needs.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Flere brugere? Empty
IndlægEmne: Sv: Flere brugere?   Flere brugere? Icon_minitime1

Tilbage til toppen Go down
 
Flere brugere?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Flere racer?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
After Nightfall :: Generelt :: SnikSnak:)-
Gå til: