After Nightfall
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Come to After Nightfall - We have cookies:)
 
ForumforsideGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Seneste emner
» Deploratus - Who writes the story?
Skuldre klap og ros Icon_minitime1Fre Jan 31, 2014 5:31 am af Gæst

» DarkWorld - Reklame
Skuldre klap og ros Icon_minitime1Lør Maj 25, 2013 10:27 pm af Gæst

» Vampyrfyrsten
Skuldre klap og ros Icon_minitime1Søn Nov 25, 2012 10:27 am af Gæst

» Islandia's verden er åben for alle.
Skuldre klap og ros Icon_minitime1Fre Nov 16, 2012 8:10 am af Gæst

» Nothing´s sweet about me...
Skuldre klap og ros Icon_minitime1Søn Okt 28, 2012 8:57 pm af Carmilla

» Alexis/Faith. Difference!
Skuldre klap og ros Icon_minitime1Ons Aug 01, 2012 9:20 am af Jainelle

» Enjoy life? Sounds fair ~ Åbent.
Skuldre klap og ros Icon_minitime1Søn Jul 29, 2012 8:28 pm af Caelyn

» Sophisticated Beasts - Reklame
Skuldre klap og ros Icon_minitime1Fre Jul 27, 2012 6:45 pm af Caelyn

» Lé Miserablé - Begyndelsen på mørket
Skuldre klap og ros Icon_minitime1Tirs Jul 24, 2012 1:48 am af Ivan Larsen

Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive emnestartere
Faith
Skuldre klap og ros I_vote_lcapSkuldre klap og ros I_voting_barSkuldre klap og ros I_vote_rcap 
Adella
Skuldre klap og ros I_vote_lcapSkuldre klap og ros I_voting_barSkuldre klap og ros I_vote_rcap 
James
Skuldre klap og ros I_vote_lcapSkuldre klap og ros I_voting_barSkuldre klap og ros I_vote_rcap 
Lain
Skuldre klap og ros I_vote_lcapSkuldre klap og ros I_voting_barSkuldre klap og ros I_vote_rcap 
Caelyn
Skuldre klap og ros I_vote_lcapSkuldre klap og ros I_voting_barSkuldre klap og ros I_vote_rcap 
William
Skuldre klap og ros I_vote_lcapSkuldre klap og ros I_voting_barSkuldre klap og ros I_vote_rcap 
Ivan Larsen
Skuldre klap og ros I_vote_lcapSkuldre klap og ros I_voting_barSkuldre klap og ros I_vote_rcap 
Beatrice Rauff
Skuldre klap og ros I_vote_lcapSkuldre klap og ros I_voting_barSkuldre klap og ros I_vote_rcap 
Malekith
Skuldre klap og ros I_vote_lcapSkuldre klap og ros I_voting_barSkuldre klap og ros I_vote_rcap 
Adalwin
Skuldre klap og ros I_vote_lcapSkuldre klap og ros I_voting_barSkuldre klap og ros I_vote_rcap 
Mest aktive brugere
Faith
Skuldre klap og ros I_vote_lcapSkuldre klap og ros I_voting_barSkuldre klap og ros I_vote_rcap 
William
Skuldre klap og ros I_vote_lcapSkuldre klap og ros I_voting_barSkuldre klap og ros I_vote_rcap 
James
Skuldre klap og ros I_vote_lcapSkuldre klap og ros I_voting_barSkuldre klap og ros I_vote_rcap 
Caelyn
Skuldre klap og ros I_vote_lcapSkuldre klap og ros I_voting_barSkuldre klap og ros I_vote_rcap 
Adella
Skuldre klap og ros I_vote_lcapSkuldre klap og ros I_voting_barSkuldre klap og ros I_vote_rcap 
Malekith
Skuldre klap og ros I_vote_lcapSkuldre klap og ros I_voting_barSkuldre klap og ros I_vote_rcap 
Ziva
Skuldre klap og ros I_vote_lcapSkuldre klap og ros I_voting_barSkuldre klap og ros I_vote_rcap 
Adalwin
Skuldre klap og ros I_vote_lcapSkuldre klap og ros I_voting_barSkuldre klap og ros I_vote_rcap 
Lain
Skuldre klap og ros I_vote_lcapSkuldre klap og ros I_voting_barSkuldre klap og ros I_vote_rcap 
Chyril
Skuldre klap og ros I_vote_lcapSkuldre klap og ros I_voting_barSkuldre klap og ros I_vote_rcap 
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Top posting users this week
Ingen bruger
Hvem er på nu
Der er i alt 4 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 4 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 23, Fre Aug 05, 2022 10:26 am

 

 Skuldre klap og ros

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Adella
Nybegynder
Nybegynder
Adella


IRL alder : 30
Antal indlæg : 49
Join date : 03/04/12
Bosted : Kirke gården

Skuldre klap og ros Empty
IndlægEmne: Skuldre klap og ros   Skuldre klap og ros Icon_minitime1Ons Apr 04, 2012 7:44 am

Hi og velkommen.
Jeg vil lave en social tråd, som er brugt til at rose andre på siden. det kan være alt man roser for, men husk at jo mere kontruktivt det er, jo sjovere er det at læse, og jo flere smil kan det frembringe.
Jeg vil gerne rose Alexis for at have lavet dette fantastiske side (: der er gjort et godt stykke arbjede (:
Tilbage til toppen Go down
Faith
Admin
Admin
Faith


IRL alder : 26
Antal indlæg : 140
Join date : 10/03/12
Bosted : Come on honey. Ask me personal.

Skuldre klap og ros Empty
IndlægEmne: Sv: Skuldre klap og ros   Skuldre klap og ros Icon_minitime1Ons Apr 04, 2012 8:42 pm

Først og fremmest; Kæmpe ros for at have taget intiativet til dette emne! Det er både noget der gør folk glade, noget der får aktivitet på siden, og noget hvor man kan fortælle andre, hvorfor de er fantastiske! Derfor takker jeg for dette intiativ:)

Dernæst; Mange tak. Det betyder rigtigt meget for mig, at der bliver sat pris på siden - Og at du synes den er lavet godt. Endnu engang, mange tak!
Tilbage til toppen Go down
https://afternightfall.danskforum.net
Caelyn
Nybegynder
Nybegynder
Caelyn


IRL alder : 27
Antal indlæg : 54
Join date : 03/04/12
Bosted : Hun bor i en mellemstor lejlighed i Clairière.

Skuldre klap og ros Empty
IndlægEmne: Sv: Skuldre klap og ros   Skuldre klap og ros Icon_minitime1Tors Apr 05, 2012 1:14 am

Meh, jeg har ikke været på siden særlig længe (det er der ingen der har), så jeg vil da også gerne rose Alexia for den überfede side og de fede plotidéer, Gideon for at være så dejlig og positiv, og Malekith for en fed karakter og super fed baggrundshistorie.
Tilbage til toppen Go down
Adella
Nybegynder
Nybegynder
Adella


IRL alder : 30
Antal indlæg : 49
Join date : 03/04/12
Bosted : Kirke gården

Skuldre klap og ros Empty
IndlægEmne: Sv: Skuldre klap og ros   Skuldre klap og ros Icon_minitime1Tors Apr 05, 2012 1:19 am

- Tak for jeres ros! (:

Også vil jeg lige takke dem som har deltaget i legen, for at fremme sidens social miljø! i er nogen dejlige mennesker begge to Alex og Caelvn (:
Tilbage til toppen Go down
Faith
Admin
Admin
Faith


IRL alder : 26
Antal indlæg : 140
Join date : 10/03/12
Bosted : Come on honey. Ask me personal.

Skuldre klap og ros Empty
IndlægEmne: Sv: Skuldre klap og ros   Skuldre klap og ros Icon_minitime1Tors Apr 05, 2012 2:07 am

Haha! Kan da godt lide, at vi bare roser dem der er herinde nu:)

Nejmen, mange tak Caelyn! Jeg gør mit bedste.

Så kan jeg lige benytte lejligheden til at rose(guess who) Gideon og Caelyn, for at være så aktiv på denne her side, og skrive i mange sider. Det får virkeligt aktiviten på siden højere op end jeg havde turdet håbe på:)
Tilbage til toppen Go down
https://afternightfall.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Skuldre klap og ros Empty
IndlægEmne: Sv: Skuldre klap og ros   Skuldre klap og ros Icon_minitime1

Tilbage til toppen Go down
 
Skuldre klap og ros
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
After Nightfall :: Generelt :: SnikSnak:)-
Gå til: