After Nightfall
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Come to After Nightfall - We have cookies:)
 
ForumforsideGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Seneste emner
» Deploratus - Who writes the story?
Who will take care of me? Icon_minitime1Fre Jan 31, 2014 5:31 am af Gæst

» DarkWorld - Reklame
Who will take care of me? Icon_minitime1Lør Maj 25, 2013 10:27 pm af Gæst

» Vampyrfyrsten
Who will take care of me? Icon_minitime1Søn Nov 25, 2012 10:27 am af Gæst

» Islandia's verden er åben for alle.
Who will take care of me? Icon_minitime1Fre Nov 16, 2012 8:10 am af Gæst

» Nothing´s sweet about me...
Who will take care of me? Icon_minitime1Søn Okt 28, 2012 8:57 pm af Carmilla

» Alexis/Faith. Difference!
Who will take care of me? Icon_minitime1Ons Aug 01, 2012 9:20 am af Jainelle

» Enjoy life? Sounds fair ~ Åbent.
Who will take care of me? Icon_minitime1Søn Jul 29, 2012 8:28 pm af Caelyn

» Sophisticated Beasts - Reklame
Who will take care of me? Icon_minitime1Fre Jul 27, 2012 6:45 pm af Caelyn

» Lé Miserablé - Begyndelsen på mørket
Who will take care of me? Icon_minitime1Tirs Jul 24, 2012 1:48 am af Ivan Larsen

Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive emnestartere
Faith
Who will take care of me? I_vote_lcapWho will take care of me? I_voting_barWho will take care of me? I_vote_rcap 
Adella
Who will take care of me? I_vote_lcapWho will take care of me? I_voting_barWho will take care of me? I_vote_rcap 
James
Who will take care of me? I_vote_lcapWho will take care of me? I_voting_barWho will take care of me? I_vote_rcap 
Lain
Who will take care of me? I_vote_lcapWho will take care of me? I_voting_barWho will take care of me? I_vote_rcap 
Caelyn
Who will take care of me? I_vote_lcapWho will take care of me? I_voting_barWho will take care of me? I_vote_rcap 
William
Who will take care of me? I_vote_lcapWho will take care of me? I_voting_barWho will take care of me? I_vote_rcap 
Ivan Larsen
Who will take care of me? I_vote_lcapWho will take care of me? I_voting_barWho will take care of me? I_vote_rcap 
Beatrice Rauff
Who will take care of me? I_vote_lcapWho will take care of me? I_voting_barWho will take care of me? I_vote_rcap 
Malekith
Who will take care of me? I_vote_lcapWho will take care of me? I_voting_barWho will take care of me? I_vote_rcap 
Adalwin
Who will take care of me? I_vote_lcapWho will take care of me? I_voting_barWho will take care of me? I_vote_rcap 
Mest aktive brugere
Faith
Who will take care of me? I_vote_lcapWho will take care of me? I_voting_barWho will take care of me? I_vote_rcap 
William
Who will take care of me? I_vote_lcapWho will take care of me? I_voting_barWho will take care of me? I_vote_rcap 
James
Who will take care of me? I_vote_lcapWho will take care of me? I_voting_barWho will take care of me? I_vote_rcap 
Caelyn
Who will take care of me? I_vote_lcapWho will take care of me? I_voting_barWho will take care of me? I_vote_rcap 
Adella
Who will take care of me? I_vote_lcapWho will take care of me? I_voting_barWho will take care of me? I_vote_rcap 
Malekith
Who will take care of me? I_vote_lcapWho will take care of me? I_voting_barWho will take care of me? I_vote_rcap 
Ziva
Who will take care of me? I_vote_lcapWho will take care of me? I_voting_barWho will take care of me? I_vote_rcap 
Adalwin
Who will take care of me? I_vote_lcapWho will take care of me? I_voting_barWho will take care of me? I_vote_rcap 
Lain
Who will take care of me? I_vote_lcapWho will take care of me? I_voting_barWho will take care of me? I_vote_rcap 
Chyril
Who will take care of me? I_vote_lcapWho will take care of me? I_voting_barWho will take care of me? I_vote_rcap 
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Top posting users this week
Ingen bruger
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 23, Fre Aug 05, 2022 10:26 am

 

 Who will take care of me?

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Caelyn
Nybegynder
Nybegynder
Caelyn


IRL alder : 27
Antal indlæg : 54
Join date : 03/04/12
Bosted : Hun bor i en mellemstor lejlighed i Clairière.

Who will take care of me? Empty
IndlægEmne: Who will take care of me?   Who will take care of me? Icon_minitime1Tirs Apr 03, 2012 10:20 am

Jeg vil køre det her kort ~ jeg forestiller mig et bestemt plot.

Jeg forestiller mig Cealyn som en rouge elver, en elver der er blevet gjort lovløs og nu er fuld lovlig at dræbe, uden at blive sat til ansvar for det. Og siden hun er en tilsyneladende forsvarsløs elver, ville hun få brug for nogen til at beskytte hende.

Jeg ved ikke om det ville tiltale dig at have Caelyn rendende rundt i røven på dig. Jeg ved ikke helt hvorfor du skulle beskytte en rouge elver, måske fordi vi har en fortid sammen?

Grunden til at hun er blevet rouge er endnu ikke helt fastsat, men jeg regner med noget... voldeligt.

Nå, skuf mig nu ikke Gæst. Er du interesseret?
Tilbage til toppen Go down
Faith
Admin
Admin
Faith


IRL alder : 26
Antal indlæg : 140
Join date : 10/03/12
Bosted : Come on honey. Ask me personal.

Who will take care of me? Empty
IndlægEmne: Sv: Who will take care of me?   Who will take care of me? Icon_minitime1Tirs Apr 03, 2012 7:22 pm

Du kan tro, at jeg er interesseret! Alexis kunne sagtens finde på, at rende rundt og skulle redde én eller anden - Blot fordi de engang for længe siden var venner.
Da Alexis også er en udstødt elver, kunne den grund til at de var udstødt evt. være den samme? De havde lavet et massemord på engle og elvere måske? Med massemord mener jeg 5-6 af hver, og det er helt sikkert nok til at få dem smidt ud!
Så hvad siger du? Massemordsveninde? Så ville de i hvert fald være jaget som vildt:)
Tilbage til toppen Go down
https://afternightfall.danskforum.net
Caelyn
Nybegynder
Nybegynder
Caelyn


IRL alder : 27
Antal indlæg : 54
Join date : 03/04/12
Bosted : Hun bor i en mellemstor lejlighed i Clairière.

Who will take care of me? Empty
IndlægEmne: Sv: Who will take care of me?   Who will take care of me? Icon_minitime1Ons Apr 04, 2012 6:05 am

Haha, det kunne være fedt, hvis de begge to var kommet på den dårlige side på grund af samme ting :)

I hvor høj grad kan Caelyn klistre sig fast til Alexis?

Grunden til at jeg fandt på dette plot, er fordi jeg på et andet forum var en levende 'madpose' for en vampyr, hvor jeg fulgte ham overalt og havde et meget specielt forhold til ham. Jeg savner det plot rigtig meget, efter at siden gik død, så jeg har fundet på det her...
Tilbage til toppen Go down
Adella
Nybegynder
Nybegynder
Adella


IRL alder : 30
Antal indlæg : 49
Join date : 03/04/12
Bosted : Kirke gården

Who will take care of me? Empty
IndlægEmne: Sv: Who will take care of me?   Who will take care of me? Icon_minitime1Ons Apr 04, 2012 6:34 am

Vi kan måske snakke sammen om noget Caelyn (:
Tilbage til toppen Go down
Faith
Admin
Admin
Faith


IRL alder : 26
Antal indlæg : 140
Join date : 10/03/12
Bosted : Come on honey. Ask me personal.

Who will take care of me? Empty
IndlægEmne: Sv: Who will take care of me?   Who will take care of me? Icon_minitime1Ons Apr 04, 2012 6:54 am

Du kan klistre så meget som du vil Caelyn! Det vil nok irritere Alexis grusomt, men hvem bekymrer sig om det?

Ja, det lyder da hyggeligt! Lige undtagen dét med madposen. Av, i guess?
Tilbage til toppen Go down
https://afternightfall.danskforum.net
Caelyn
Nybegynder
Nybegynder
Caelyn


IRL alder : 27
Antal indlæg : 54
Join date : 03/04/12
Bosted : Hun bor i en mellemstor lejlighed i Clairière.

Who will take care of me? Empty
IndlægEmne: Sv: Who will take care of me?   Who will take care of me? Icon_minitime1Ons Apr 04, 2012 7:12 am

Gideon: Hvis du finder på noget, så vil jeg med glæde høre på det! :)

Alexis: Caelyn ville sikkert gerne holde sig tæt på Alexis meget af tiden, fordi hun føler sig udsat som uskyldig rouge elver.
Hvis du ikke har fundet en roommate endnu, så kunne Caelyn tage den plads? Det går an på hvor godt forhold du vil have med hende.
Tilbage til toppen Go down
Faith
Admin
Admin
Faith


IRL alder : 26
Antal indlæg : 140
Join date : 10/03/12
Bosted : Come on honey. Ask me personal.

Who will take care of me? Empty
IndlægEmne: Sv: Who will take care of me?   Who will take care of me? Icon_minitime1Ons Apr 04, 2012 7:30 am

Vi kan helt sikkert finde på noget:)
Og det lyder som om du har en masse gode idéer ... Hmm ... Lidt som en skødeshund:)
Tilbage til toppen Go down
https://afternightfall.danskforum.net
Caelyn
Nybegynder
Nybegynder
Caelyn


IRL alder : 27
Antal indlæg : 54
Join date : 03/04/12
Bosted : Hun bor i en mellemstor lejlighed i Clairière.

Who will take care of me? Empty
IndlægEmne: Sv: Who will take care of me?   Who will take care of me? Icon_minitime1Ons Apr 04, 2012 7:46 am

Haha, ja, jeg ser lidt Caelyn som en skødehund :)

Vil det sige at hun kan være din bofælle?

Hump, vi bliver også nød til at finde ud af noget om den der nedslagtnings-ting, og jeg mangler stadig at give hende en evne ^^'
Tilbage til toppen Go down
Faith
Admin
Admin
Faith


IRL alder : 26
Antal indlæg : 140
Join date : 10/03/12
Bosted : Come on honey. Ask me personal.

Who will take care of me? Empty
IndlægEmne: Sv: Who will take care of me?   Who will take care of me? Icon_minitime1Ons Apr 04, 2012 7:54 am

Haha, skødehunde er altså gode!

Det kan hun vel godt ja! Men hun bliver nok overrasket når Alexis sidder dér i mørket og græder, når hun om dagen nægter at fælde en tåre, selv hvis en kugle bliver skudt gennem hendes krop. She will be surprised!;)

De kan da sagtens have været venner før! Grunden til at Alexis slagtede alle de engle, var fordi de voldtog hendes elskede lillesøster. Hvis Caelyn dengang eksempelvis så hende som sin leder, eller allerede dengang var lidt hendes skødehund, så kunne hun jo bare have hjulpet med slagtningen, fordi Alexis gjorde det.

Og så blev de udstødt sammen, og Caelyn knyttede sig endnu tættere til Alexis. Og selvom Alexis aldrig vil indrømme det, så knyttede hun sig også til Caelyn.

Just an idea:)

Ja evne kan jeg så desværre ikke hjælpe med, da det jo er .. Tja, dig!
Tilbage til toppen Go down
https://afternightfall.danskforum.net
Caelyn
Nybegynder
Nybegynder
Caelyn


IRL alder : 27
Antal indlæg : 54
Join date : 03/04/12
Bosted : Hun bor i en mellemstor lejlighed i Clairière.

Who will take care of me? Empty
IndlægEmne: Sv: Who will take care of me?   Who will take care of me? Icon_minitime1Ons Apr 04, 2012 8:18 am

Ja, skødehunde er en lidt anderledes form for karakterer ^^

Det der med nattegræderiet er da sødt :) Caelyn er præcist den modsatte type.

Men det med at de har været venner før, og Caelyn så hjælper Alexis og bliver udstødt sammen med hende - det passer fint med mig. Dejligt plot! Det var egentligt ikke helt det jeg havde regnet med i starten - men virkelig fedt!
Tilbage til toppen Go down
Faith
Admin
Admin
Faith


IRL alder : 26
Antal indlæg : 140
Join date : 10/03/12
Bosted : Come on honey. Ask me personal.

Who will take care of me? Empty
IndlægEmne: Sv: Who will take care of me?   Who will take care of me? Icon_minitime1Ons Apr 04, 2012 8:44 pm

Ja, det må man sige! Har aldrig rigtigt selv prøvet at spille skødehund, og derfor kan jeg ikke rigtigt udtale mig om det, men jeg gætter på at det må være helt anderledes:)

Haha, det var sært - Alexis er ikke typen, jeg ville bruge ordet sødt om! Caelyn er typen der græder om dagen, men nægter at græde om natten - Eller?

Ja, det var lidt min tanke. Men hvad var din idé? Så er alle kort blevet lagt på bordet.

Tilbage til toppen Go down
https://afternightfall.danskforum.net
Caelyn
Nybegynder
Nybegynder
Caelyn


IRL alder : 27
Antal indlæg : 54
Join date : 03/04/12
Bosted : Hun bor i en mellemstor lejlighed i Clairière.

Who will take care of me? Empty
IndlægEmne: Sv: Who will take care of me?   Who will take care of me? Icon_minitime1Tors Apr 05, 2012 1:18 am

Ja, jeg regner mere med at Caelyn er en følsom og spinkel person udefra og en hård og kold en indeni.

Jeg havde kun mit gamle 'madpose-plot' at gå ud fra, så jeg havde mere forestillet mig noget i stil med at en gammel kæreste beskyttede hende efter hun havde lavet totalt massakre og havde fået utallige, farlige fjender ö

Men jeg kan bedre lide dette plot. Det handler ikke kun om hende :)
Tilbage til toppen Go down
Faith
Admin
Admin
Faith


IRL alder : 26
Antal indlæg : 140
Join date : 10/03/12
Bosted : Come on honey. Ask me personal.

Who will take care of me? Empty
IndlægEmne: Sv: Who will take care of me?   Who will take care of me? Icon_minitime1Tors Apr 05, 2012 2:10 am

Nå! Ja, det er da lige modsat Alexis, på næsten alle kanter! Ud over at hun er iskold alle steder, undtagen lige i mørke. But almost!

Ja, sådan må jeg indrømme jeg aldrig havde tænkt over det. Men sådan én havde sikkert også passer fint ind:)

Jeg kan også godt lide dette plot! Det skal helt sikkert bliver godt.
Tilbage til toppen Go down
https://afternightfall.danskforum.net
Caelyn
Nybegynder
Nybegynder
Caelyn


IRL alder : 27
Antal indlæg : 54
Join date : 03/04/12
Bosted : Hun bor i en mellemstor lejlighed i Clairière.

Who will take care of me? Empty
IndlægEmne: Sv: Who will take care of me?   Who will take care of me? Icon_minitime1Tors Apr 05, 2012 7:47 am

Men hvis de skal bo sammen, så bliver jeg nød til at vide hvor Alexis bor ~ hvis hun har et sted at bo, eller små vi kringle noget.
Tilbage til toppen Go down
Malekith
Nybegynder
Nybegynder
Malekith


Antal indlæg : 27
Join date : 03/04/12
Bosted : Clairière

Who will take care of me? Empty
IndlægEmne: Sv: Who will take care of me?   Who will take care of me? Icon_minitime1Lør Apr 07, 2012 6:09 am

Undskyld forstyrrelsen, but ^^

- Hvis de to pludselig er blevet 'partners in crime', så kunne det være Malekith skulle besøge dem begge i deres fælles lejelighed, og give dem et par slag over fingrene? ;) Ellers kommer han blot for at dømme Alexis, og opdager så Caelyn også bor i lejeligheden?

just a thought ;)
Tilbage til toppen Go down
Faith
Admin
Admin
Faith


IRL alder : 26
Antal indlæg : 140
Join date : 10/03/12
Bosted : Come on honey. Ask me personal.

Who will take care of me? Empty
IndlægEmne: Sv: Who will take care of me?   Who will take care of me? Icon_minitime1Lør Apr 07, 2012 6:20 am

Malekith kommer jo når Alexis står og ofrer en overnaturlig - Men Caelyn kunne da godt være til stede dér? Det er for mig helt fint:)

Caalyn, vi finder vel bare et sted sammen? Som det står nu i Alexis' profil, så bor hun bare et eller andet sted - Så alle forslag er gode på nuværende tidspunkt!
Tilbage til toppen Go down
https://afternightfall.danskforum.net
Caelyn
Nybegynder
Nybegynder
Caelyn


IRL alder : 27
Antal indlæg : 54
Join date : 03/04/12
Bosted : Hun bor i en mellemstor lejlighed i Clairière.

Who will take care of me? Empty
IndlægEmne: Sv: Who will take care of me?   Who will take care of me? Icon_minitime1Lør Apr 07, 2012 7:12 am

Hvis Caelyn skal være til stede, vil jeg gerne vide lidt mere om den 'ofring' (:

Jeg ved ikke helt hvad Alexis ville foretrække, men Caelyn ville sikkert gerne have et stort, lyst hus. Men de kan også have en lille, anonym en i Chauntress? Eller...?

Tilbage til toppen Go down
Faith
Admin
Admin
Faith


IRL alder : 26
Antal indlæg : 140
Join date : 10/03/12
Bosted : Come on honey. Ask me personal.

Who will take care of me? Empty
IndlægEmne: Sv: Who will take care of me?   Who will take care of me? Icon_minitime1Lør Apr 07, 2012 7:58 am

Det er bare Alexis der - Under påskud af jægerarbejde - ofrer en overnaturlig, for at få flere heksekræfter:)

Så længe de har råd til den, så er Alexis ret så ligeglad - Just pick some!
Tilbage til toppen Go down
https://afternightfall.danskforum.net
Caelyn
Nybegynder
Nybegynder
Caelyn


IRL alder : 27
Antal indlæg : 54
Join date : 03/04/12
Bosted : Hun bor i en mellemstor lejlighed i Clairière.

Who will take care of me? Empty
IndlægEmne: Sv: Who will take care of me?   Who will take care of me? Icon_minitime1Lør Apr 07, 2012 8:18 am

Hvilket job skal jeg dog strikke sammen til Caelyn? *suk*

Okay, så skaber jeg et hjem, og Alexis må tilpasse sig XD

Hvordan mødte Caelyn og Alexis egentligt? Det er en ret vigtig detalje... Bor englene i himlen inden de får revet vingerne af, eller mødtes de bare på en club og blev tiltrukket af hinandens dystre personligheder? ...
Tilbage til toppen Go down
Multumum
Nybegynder
Nybegynder
Multumum


IRL alder : 27
Antal indlæg : 1
Join date : 07/04/12
Bosted : Omstrejfende. Gerne hoteller i den dyre ende af skalaen.

Who will take care of me? Empty
IndlægEmne: Sv: Who will take care of me?   Who will take care of me? Icon_minitime1Lør Apr 07, 2012 8:30 am

ahaha. Jeg er forholdsvis ny på siden, og vil gerne lige have styr på systemet.
-Syntes dog det er lettere sødt at du havde interesse for mig. XD

-Sorry hvis jeg ikke kan finde ud af at lave indlæg. skal liiige finde ud af det. òno
Tilbage til toppen Go down
Caelyn
Nybegynder
Nybegynder
Caelyn


IRL alder : 27
Antal indlæg : 54
Join date : 03/04/12
Bosted : Hun bor i en mellemstor lejlighed i Clairière.

Who will take care of me? Empty
IndlægEmne: Sv: Who will take care of me?   Who will take care of me? Icon_minitime1Søn Apr 08, 2012 5:26 am

Hvis du vil tråde med mig, Multumum, så har du gjort det helt rigtigt, men hvis du til gengæld vil søge plots selv (hvilket jeg tror du vil ...) så har du lavet en fejl :)
Tilbage til toppen Go down
Faith
Admin
Admin
Faith


IRL alder : 26
Antal indlæg : 140
Join date : 10/03/12
Bosted : Come on honey. Ask me personal.

Who will take care of me? Empty
IndlægEmne: Sv: Who will take care of me?   Who will take care of me? Icon_minitime1Søn Apr 08, 2012 5:28 am

På denne side findes der ingen himmel - Din karakter kan godt tro på den, men den er der ikke. Englene lever på jorden, præcis som mennesker, men de har samfund, og regler som alle engle skal følge:)
Tilbage til toppen Go down
https://afternightfall.danskforum.net
Caelyn
Nybegynder
Nybegynder
Caelyn


IRL alder : 27
Antal indlæg : 54
Join date : 03/04/12
Bosted : Hun bor i en mellemstor lejlighed i Clairière.

Who will take care of me? Empty
IndlægEmne: Sv: Who will take care of me?   Who will take care of me? Icon_minitime1Søn Apr 08, 2012 5:37 am

Godt, så forstår jeg det (:
Tilbage til toppen Go down
Faith
Admin
Admin
Faith


IRL alder : 26
Antal indlæg : 140
Join date : 10/03/12
Bosted : Come on honey. Ask me personal.

Who will take care of me? Empty
IndlægEmne: Sv: Who will take care of me?   Who will take care of me? Icon_minitime1Søn Apr 08, 2012 5:58 am

Det var godt:)
Tilbage til toppen Go down
https://afternightfall.danskforum.net
Caelyn
Nybegynder
Nybegynder
Caelyn


IRL alder : 27
Antal indlæg : 54
Join date : 03/04/12
Bosted : Hun bor i en mellemstor lejlighed i Clairière.

Who will take care of me? Empty
IndlægEmne: Sv: Who will take care of me?   Who will take care of me? Icon_minitime1Tirs Apr 17, 2012 6:47 am

Jeg søger stadig plots (:
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Who will take care of me? Empty
IndlægEmne: Sv: Who will take care of me?   Who will take care of me? Icon_minitime1

Tilbage til toppen Go down
 
Who will take care of me?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
After Nightfall :: Generelt :: Søgning og plots-
Gå til: