After Nightfall
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Come to After Nightfall - We have cookies:)
 
ForumforsideGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Seneste emner
» Deploratus - Who writes the story?
Plottråd - Liam Smith Icon_minitime1Fre Jan 31, 2014 5:31 am af Gæst

» DarkWorld - Reklame
Plottråd - Liam Smith Icon_minitime1Lør Maj 25, 2013 10:27 pm af Gæst

» Vampyrfyrsten
Plottråd - Liam Smith Icon_minitime1Søn Nov 25, 2012 10:27 am af Gæst

» Islandia's verden er åben for alle.
Plottråd - Liam Smith Icon_minitime1Fre Nov 16, 2012 8:10 am af Gæst

» Nothing´s sweet about me...
Plottråd - Liam Smith Icon_minitime1Søn Okt 28, 2012 8:57 pm af Carmilla

» Alexis/Faith. Difference!
Plottråd - Liam Smith Icon_minitime1Ons Aug 01, 2012 9:20 am af Jainelle

» Enjoy life? Sounds fair ~ Åbent.
Plottråd - Liam Smith Icon_minitime1Søn Jul 29, 2012 8:28 pm af Caelyn

» Sophisticated Beasts - Reklame
Plottråd - Liam Smith Icon_minitime1Fre Jul 27, 2012 6:45 pm af Caelyn

» Lé Miserablé - Begyndelsen på mørket
Plottråd - Liam Smith Icon_minitime1Tirs Jul 24, 2012 1:48 am af Ivan Larsen

Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive emnestartere
Faith
Plottråd - Liam Smith I_vote_lcapPlottråd - Liam Smith I_voting_barPlottråd - Liam Smith I_vote_rcap 
Adella
Plottråd - Liam Smith I_vote_lcapPlottråd - Liam Smith I_voting_barPlottråd - Liam Smith I_vote_rcap 
James
Plottråd - Liam Smith I_vote_lcapPlottråd - Liam Smith I_voting_barPlottråd - Liam Smith I_vote_rcap 
Caelyn
Plottråd - Liam Smith I_vote_lcapPlottråd - Liam Smith I_voting_barPlottråd - Liam Smith I_vote_rcap 
William
Plottråd - Liam Smith I_vote_lcapPlottråd - Liam Smith I_voting_barPlottråd - Liam Smith I_vote_rcap 
Lain
Plottråd - Liam Smith I_vote_lcapPlottråd - Liam Smith I_voting_barPlottråd - Liam Smith I_vote_rcap 
Ivan Larsen
Plottråd - Liam Smith I_vote_lcapPlottråd - Liam Smith I_voting_barPlottråd - Liam Smith I_vote_rcap 
Adalwin
Plottråd - Liam Smith I_vote_lcapPlottråd - Liam Smith I_voting_barPlottråd - Liam Smith I_vote_rcap 
Jessie Swarts
Plottråd - Liam Smith I_vote_lcapPlottråd - Liam Smith I_voting_barPlottråd - Liam Smith I_vote_rcap 
daniel jackson
Plottråd - Liam Smith I_vote_lcapPlottråd - Liam Smith I_voting_barPlottråd - Liam Smith I_vote_rcap 
Mest aktive brugere
Faith
Plottråd - Liam Smith I_vote_lcapPlottråd - Liam Smith I_voting_barPlottråd - Liam Smith I_vote_rcap 
William
Plottråd - Liam Smith I_vote_lcapPlottråd - Liam Smith I_voting_barPlottråd - Liam Smith I_vote_rcap 
James
Plottråd - Liam Smith I_vote_lcapPlottråd - Liam Smith I_voting_barPlottråd - Liam Smith I_vote_rcap 
Caelyn
Plottråd - Liam Smith I_vote_lcapPlottråd - Liam Smith I_voting_barPlottråd - Liam Smith I_vote_rcap 
Adella
Plottråd - Liam Smith I_vote_lcapPlottråd - Liam Smith I_voting_barPlottråd - Liam Smith I_vote_rcap 
Malekith
Plottråd - Liam Smith I_vote_lcapPlottråd - Liam Smith I_voting_barPlottråd - Liam Smith I_vote_rcap 
Ziva
Plottråd - Liam Smith I_vote_lcapPlottråd - Liam Smith I_voting_barPlottråd - Liam Smith I_vote_rcap 
Adalwin
Plottråd - Liam Smith I_vote_lcapPlottråd - Liam Smith I_voting_barPlottråd - Liam Smith I_vote_rcap 
Lain
Plottråd - Liam Smith I_vote_lcapPlottråd - Liam Smith I_voting_barPlottråd - Liam Smith I_vote_rcap 
Chyril
Plottråd - Liam Smith I_vote_lcapPlottråd - Liam Smith I_voting_barPlottråd - Liam Smith I_vote_rcap 
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Top posting users this week
Ingen bruger
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 23, Fre Aug 05, 2022 10:26 am

 

 Plottråd - Liam Smith

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Plottråd - Liam Smith Empty
IndlægEmne: Plottråd - Liam Smith   Plottråd - Liam Smith Icon_minitime1Tirs Apr 03, 2012 6:32 am

Ey!

Jeg kunne skrive en lang intro om dit og dat, og hvorfor jeg søger en emnepartner, men jeg kunne også lade være, så det tror jeg at jeg gør. Så altså, lige til sagen: Nogle der vil emne med den første bruger der er blevet godkendt? *prale'prale* xD

Lige et par krav til at skrive med unikke fantastiske mig!

1. Skriv noget handling, jeg gider ikke høre det ene vers efter det andet om hvor fantastisk din karakter er, især fordi jeg slet ikke selv kan måle mig med dig.

2. Vær forberedt på at der ikke er nogle kære mor! Hvis du bider eller slår, så bider jeg igen ... eller ... Liam gør. Det betyder også at drab og alt det 'farlige' stads er tilladt, men lad for gud skyld være med at dræbe Liam fordi du lige syntes det er sjovt, for så hjemsøger jeg dig nummerlig! OBS: Forvandling er også tilladt ... men forvent nu ikke Liam går med frivilligt.

3. Vent med at svar, hvis du ikke har inspiration til at svare. Jeg gider ikke ti linjer om en eller anden ligegyldig hund.

Selvfølgelig skal jeg nok følge mine egne krav. Intet i livet er jo gratis, og man spiller jo bedst hvis man følger de samme regler/krav. Lige med nummer 2, så hvis i ligger op til drab, så ender man i himlen, hvis man ikke lige får reddet pelsen.

Det var så min lille 'tale' nu er det jeres tur! Kom hid alle mine små interesseret brugere! :D
Tilbage til toppen Go down
Ziva
Nybegynder
Nybegynder
Ziva


IRL alder : 32
Antal indlæg : 25
Join date : 05/04/12
Bosted : Chauntress.

Plottråd - Liam Smith Empty
IndlægEmne: Sv: Plottråd - Liam Smith   Plottråd - Liam Smith Icon_minitime1Tors Apr 05, 2012 11:25 am

Tænker det typiske jæger og vampyr-scenarie? Ziva er en nyfødt vampyr og derfor endnu meget menneskelig og bange. Hun kan ikke rigtig kontrollere sig selv og er derfor tit ude og suge blod fra uskyldige mennesker - hvilket din karakter selvfølgelig ikke kan acceptere ;)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Plottråd - Liam Smith Empty
IndlægEmne: Sv: Plottråd - Liam Smith   Plottråd - Liam Smith Icon_minitime1Tors Apr 05, 2012 8:25 pm

I'm on! Lyder interessant, og yderst kliché agtigt ;)

Men, skal han prøve at dræbe hende, eller hvad skal der ske når han har 'fundet' hende?
Tilbage til toppen Go down
Ziva
Nybegynder
Nybegynder
Ziva


IRL alder : 32
Antal indlæg : 25
Join date : 05/04/12
Bosted : Chauntress.

Plottråd - Liam Smith Empty
IndlægEmne: Sv: Plottråd - Liam Smith   Plottråd - Liam Smith Icon_minitime1Fre Apr 06, 2012 1:19 am

Han skal selvfølgelig prøve, og så ser vi hvad der ellers sker!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Plottråd - Liam Smith Empty
IndlægEmne: Sv: Plottråd - Liam Smith   Plottråd - Liam Smith Icon_minitime1Fre Apr 06, 2012 4:06 am

Okay. Skal jeg lave emnet, eller vil du have æren?
Tilbage til toppen Go down
Faith
Admin
Admin
Faith


IRL alder : 26
Antal indlæg : 140
Join date : 10/03/12
Bosted : Come on honey. Ask me personal.

Plottråd - Liam Smith Empty
IndlægEmne: Sv: Plottråd - Liam Smith   Plottråd - Liam Smith Icon_minitime1Fre Apr 06, 2012 4:50 am

Husk lige at hun ikke må emne før hun er blevet godkendt:)
Tilbage til toppen Go down
https://afternightfall.danskforum.net
Ziva
Nybegynder
Nybegynder
Ziva


IRL alder : 32
Antal indlæg : 25
Join date : 05/04/12
Bosted : Chauntress.

Plottråd - Liam Smith Empty
IndlægEmne: Sv: Plottråd - Liam Smith   Plottråd - Liam Smith Icon_minitime1Fre Apr 06, 2012 5:17 am

Of course Alexis og ja Liam, du må meget gerne starte :)
Tilbage til toppen Go down
Faith
Admin
Admin
Faith


IRL alder : 26
Antal indlæg : 140
Join date : 10/03/12
Bosted : Come on honey. Ask me personal.

Plottråd - Liam Smith Empty
IndlægEmne: Sv: Plottråd - Liam Smith   Plottråd - Liam Smith Icon_minitime1Fre Apr 06, 2012 5:43 am

Okay ... Nu er hun blevet stemplet lige midt i panden med en pæn orange, så nu gør i bare hvad i vil!
Tilbage til toppen Go down
https://afternightfall.danskforum.net
Blair
Nybegynder
Nybegynder
Blair


IRL alder : 28
Antal indlæg : 6
Join date : 09/04/12
Bosted : La forêt

Plottråd - Liam Smith Empty
IndlægEmne: Sv: Plottråd - Liam Smith   Plottråd - Liam Smith Icon_minitime1Ons Apr 11, 2012 4:38 am

Nu har Blair og Liam samme efternavn, hvilket jeg først lige har fundet ud af, så der kunne måske være noget familierelation imellem dem. Blair er jo en del år ældre end Liam i sindet, så hun vil ikke kunne være hans kusine, søster eller noget i den stil. Vi skal nok lidt længere ud end det, er du frisk på den idé eller?:)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Plottråd - Liam Smith Empty
IndlægEmne: Sv: Plottråd - Liam Smith   Plottråd - Liam Smith Icon_minitime1Ons Apr 11, 2012 8:13 pm

Hey!

Sorry at jeg ikke har svaret. Har været væk fra siden som i kan se, men nu er jeg tilbage på pinden. Ziva, er der et bestemt sted du ønsker tråden, eller skal jeg bare finde på noget?

Det lyder interessant med noget familie relation, selvom det nok er lidt svært, når han i bund og grund er et menneske. Hvis de endelig skal være i familie sammen, så skal det som du selv siger, være pænt langt ude. Muligvis med nogle forfædre der giftede sig med nogle andre, og deraf kom navnet og racen til Blair ... eller Liam alt efter hvilke vej vi jo går.
Tilbage til toppen Go down
Blair
Nybegynder
Nybegynder
Blair


IRL alder : 28
Antal indlæg : 6
Join date : 09/04/12
Bosted : La forêt

Plottråd - Liam Smith Empty
IndlægEmne: Sv: Plottråd - Liam Smith   Plottråd - Liam Smith Icon_minitime1Tors Apr 12, 2012 12:15 am

Det kunne måske være noget med din tipoldemors/fars halvsøster. Så kan den ene forældre af de to være elever, og den anden menneske?:)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Plottråd - Liam Smith Empty
IndlægEmne: Sv: Plottråd - Liam Smith   Plottråd - Liam Smith Icon_minitime1Tors Apr 12, 2012 4:24 am

Det lyder tilpas langt ude at der ikke er nogle der vil tjekke det efter, og vi kan komme smertefrit igennem nøglehullet ;)

Men hvordan skal de møde hinanden?
Tilbage til toppen Go down
Blair
Nybegynder
Nybegynder
Blair


IRL alder : 28
Antal indlæg : 6
Join date : 09/04/12
Bosted : La forêt

Plottråd - Liam Smith Empty
IndlægEmne: Sv: Plottråd - Liam Smith   Plottråd - Liam Smith Icon_minitime1Tors Apr 12, 2012 5:32 am

Måske kunne Liam have fået en opgave om at dræbe nogle i skoven hvor Blair bor?:)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Plottråd - Liam Smith Empty
IndlægEmne: Sv: Plottråd - Liam Smith   Plottråd - Liam Smith Icon_minitime1Tors Apr 12, 2012 7:34 pm

.. og deraf skulle de så møde hinanden? Men hvorfor skulle Liam så ikke dræbe Blair? Fordi de var i familie sammen, eller ..?
Tilbage til toppen Go down
Blair
Nybegynder
Nybegynder
Blair


IRL alder : 28
Antal indlæg : 6
Join date : 09/04/12
Bosted : La forêt

Plottråd - Liam Smith Empty
IndlægEmne: Sv: Plottråd - Liam Smith   Plottråd - Liam Smith Icon_minitime1Tors Apr 12, 2012 9:46 pm

De kan jo ikke vide at de er i familie sammen, medmindre en af dem har set et billede af den anden, eller noget i den stil?
Tilbage til toppen Go down
Ziva
Nybegynder
Nybegynder
Ziva


IRL alder : 32
Antal indlæg : 25
Join date : 05/04/12
Bosted : Chauntress.

Plottråd - Liam Smith Empty
IndlægEmne: Sv: Plottråd - Liam Smith   Plottråd - Liam Smith Icon_minitime1Søn Apr 15, 2012 9:38 am

Så længe det er efter solnedgang, så er jeg sådan set ligeglad, Liam :)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Plottråd - Liam Smith Empty
IndlægEmne: Sv: Plottråd - Liam Smith   Plottråd - Liam Smith Icon_minitime1

Tilbage til toppen Go down
 
Plottråd - Liam Smith
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» It's just an adult game ... - XXX {Liam - Alexis}

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
After Nightfall :: Generelt :: Søgning og plots-
Gå til: