After Nightfall
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Come to After Nightfall - We have cookies:)
 
ForumforsideGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Seneste emner
» Deploratus - Who writes the story?
Fravær ... Igen. Icon_minitime1Fre Jan 31, 2014 5:31 am af Gæst

» DarkWorld - Reklame
Fravær ... Igen. Icon_minitime1Lør Maj 25, 2013 10:27 pm af Gæst

» Vampyrfyrsten
Fravær ... Igen. Icon_minitime1Søn Nov 25, 2012 10:27 am af Gæst

» Islandia's verden er åben for alle.
Fravær ... Igen. Icon_minitime1Fre Nov 16, 2012 8:10 am af Gæst

» Nothing´s sweet about me...
Fravær ... Igen. Icon_minitime1Søn Okt 28, 2012 8:57 pm af Carmilla

» Alexis/Faith. Difference!
Fravær ... Igen. Icon_minitime1Ons Aug 01, 2012 9:20 am af Jainelle

» Enjoy life? Sounds fair ~ Åbent.
Fravær ... Igen. Icon_minitime1Søn Jul 29, 2012 8:28 pm af Caelyn

» Sophisticated Beasts - Reklame
Fravær ... Igen. Icon_minitime1Fre Jul 27, 2012 6:45 pm af Caelyn

» Lé Miserablé - Begyndelsen på mørket
Fravær ... Igen. Icon_minitime1Tirs Jul 24, 2012 1:48 am af Ivan Larsen

Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive emnestartere
Faith
Fravær ... Igen. I_vote_lcapFravær ... Igen. I_voting_barFravær ... Igen. I_vote_rcap 
Adella
Fravær ... Igen. I_vote_lcapFravær ... Igen. I_voting_barFravær ... Igen. I_vote_rcap 
James
Fravær ... Igen. I_vote_lcapFravær ... Igen. I_voting_barFravær ... Igen. I_vote_rcap 
Lain
Fravær ... Igen. I_vote_lcapFravær ... Igen. I_voting_barFravær ... Igen. I_vote_rcap 
Caelyn
Fravær ... Igen. I_vote_lcapFravær ... Igen. I_voting_barFravær ... Igen. I_vote_rcap 
William
Fravær ... Igen. I_vote_lcapFravær ... Igen. I_voting_barFravær ... Igen. I_vote_rcap 
Ivan Larsen
Fravær ... Igen. I_vote_lcapFravær ... Igen. I_voting_barFravær ... Igen. I_vote_rcap 
Beatrice Rauff
Fravær ... Igen. I_vote_lcapFravær ... Igen. I_voting_barFravær ... Igen. I_vote_rcap 
Malekith
Fravær ... Igen. I_vote_lcapFravær ... Igen. I_voting_barFravær ... Igen. I_vote_rcap 
Adalwin
Fravær ... Igen. I_vote_lcapFravær ... Igen. I_voting_barFravær ... Igen. I_vote_rcap 
Mest aktive brugere
Faith
Fravær ... Igen. I_vote_lcapFravær ... Igen. I_voting_barFravær ... Igen. I_vote_rcap 
William
Fravær ... Igen. I_vote_lcapFravær ... Igen. I_voting_barFravær ... Igen. I_vote_rcap 
James
Fravær ... Igen. I_vote_lcapFravær ... Igen. I_voting_barFravær ... Igen. I_vote_rcap 
Caelyn
Fravær ... Igen. I_vote_lcapFravær ... Igen. I_voting_barFravær ... Igen. I_vote_rcap 
Adella
Fravær ... Igen. I_vote_lcapFravær ... Igen. I_voting_barFravær ... Igen. I_vote_rcap 
Malekith
Fravær ... Igen. I_vote_lcapFravær ... Igen. I_voting_barFravær ... Igen. I_vote_rcap 
Ziva
Fravær ... Igen. I_vote_lcapFravær ... Igen. I_voting_barFravær ... Igen. I_vote_rcap 
Adalwin
Fravær ... Igen. I_vote_lcapFravær ... Igen. I_voting_barFravær ... Igen. I_vote_rcap 
Lain
Fravær ... Igen. I_vote_lcapFravær ... Igen. I_voting_barFravær ... Igen. I_vote_rcap 
Chyril
Fravær ... Igen. I_vote_lcapFravær ... Igen. I_voting_barFravær ... Igen. I_vote_rcap 
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Top posting users this week
Ingen bruger
Hvem er på nu
Der er i alt 5 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 5 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 23, Fre Aug 05, 2022 10:26 am

 

 Fravær ... Igen.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
James
Admin
Admin
James


IRL alder : 26
Antal indlæg : 56
Join date : 14/04/12
Bosted : Ask me personal, and you will get an answer ...

Fravær ... Igen. Empty
IndlægEmne: Fravær ... Igen.   Fravær ... Igen. Icon_minitime1Lør Jun 30, 2012 9:36 pm

Hi guys!

Siden det nu er sommerferie, så har jeg selvfølgelig en masse planer for tiden;)

Så jeg starter ud med at sige at jeg er fraværende uge 27 - 28(fra på mandag), hvor jeg er i Frankrig i to uger! Første uge med mine bedsteforældre, der laver en dannelsestur hvor jeg skal terpes i Anden Verdenskrig(uden grund), og skal have talt fransk firetyvesyv. Så det bliver super hyggeligt at styrte rundt i hele Frankrig med flere hundrede kilometer i timen ... Med 80-årige folk bag rettet. I 28 er det i stedet ferie-ferie med mine forældre i Paris!

Så er jeg hjemme i ... 29 - 30 - 31 mener jeg.

Så smutter jeg igen i hele uge 32, til Brønderslev Forfatterskole(sorry, men jeg skulle lige blære mig lidt med min optagelse). Der skal jeg så være i hele ugen, hvor jeg får professionel træning(eller hvad man kalder det) fra ægte forfattere - Og så får vi udgivet en novelle sidst på ugen ... Som i på bog og alt muligt;)

Så sorry til mine emnepartnere, men jeg bliver nok om muligt endnu mere langsigtede og korte ... Sorry guys!

//James + Faith
- Your admin. You needs.
Tilbage til toppen Go down
Caelyn
Nybegynder
Nybegynder
Caelyn


IRL alder : 27
Antal indlæg : 54
Join date : 03/04/12
Bosted : Hun bor i en mellemstor lejlighed i Clairière.

Fravær ... Igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fravær ... Igen.   Fravær ... Igen. Icon_minitime1Man Jul 09, 2012 10:06 pm

Uha, lyder spændende. Held og lykke, og nyd din ferie :)
Tilbage til toppen Go down
 
Fravær ... Igen.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Fravær ...
» En cocktail. Fravær.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
After Nightfall :: Generelt :: SnikSnak:)-
Gå til: