IRL alder : 26 Antal indlæg : 140 Join date : 10/03/12 Bosted : Come on honey. Ask me personal.
Emne: Do you dare play with me? Tirs Apr 03, 2012 6:49 am
Først of fremmest ... Når jeg emner, er jeg på ingen måde længere mig selv - Og er kort sagt Alexis i fuldt omdrag. Vi er måske slyngveninder out of character, men derfor kan Alexis godt hade din karakter mere end pesten. Hun kan sagtens mene at du er en myre der skal udryddes fra planeten. Og ligesådan, så kan vi sagtens have et anstrengt forhold out of character, mens Alexis klamrer sig til ham/hende, og nægter at slippe fordi hun kun føler sig hel i din karakters nærhed. De er begge eksempler der er overdrevet fuldstændigt, men de skulle gerne give et klart billede af, hvad jeg mener.
Dernæst skal du turde ... For at sige det mildt, så er Alexis uberegnelig. Hun er ikke blot en falden engel, - Hvilket i sig selv betyder hun har gjort noget, slemt nok til at få sine vinger revet brutalt ud af kroppen - hun har også ladet sig indvie som heks - I en klan der tilbeder mørket mere end lyset - og har valgt at have professionen som Hunter(jæger). Det betyder at hun har lagt så meget af engleracen, som hun overhovedet kan bag sig - Og har indlogeret sig på den mørke side. Det betyder at hun kan finde på hvadsomhelst. Det betyder, at hun ikke ville synes det var slemt hvis hun skød dig. Hun ville måske endda mente hun gjorde det for en god sag. Hvis du er med Alexis, kan du ligeså godt ende op med en kvinde der klistrer sig fast til dig som lim, som du kan ende op med en kvinde der gør alt hvad hun kan for at få dig skudt, eller sørge for at du ender på intensiv.
Just some ideas? - Gamle bekendte? Venner, fjender ... Hun har det hele:)
- Ex'er? Tidligere kærester, hun enten savner - Eller som savner hende? Eller er endt op med at hade hinanden?
- Man kan jo altid møde nye på gaden, eller til en fest:)
- Tidligere elskere? Alexis er meget ... Lad os kalde det sensuel og fokuserer på de dele af mænd som ikke altid er synlige - Og derfor er det meget naturligt at hun har haft nogle elskere, som hun derefter er smuttet fra igen, dagen efter.
- Bofælle! Alexis tør ikke - Tro det eller ej - bo alene i en lejlighed. Derfor er det en selvfølgelighed at hun bor sammen med nogen. Hun er netop flyttet dertil, så hun kunne møde sin bofælle for første gang? Alexis er meget uheldig, og derfor må det gerne være en der kan redde hende ud af diverse problemer - Tit.
- Party-people! Alexis elsker at feste, og hun er altid overraskende munter til fest - Men det er måske fordi, at hun der får lov til at flashe så meget hud, at hun næsten er nøgen ;)
- Hunter-friends? Alexis er viklet ind i netværket af huntere - Så godt og grundigt - Og derfor er det naturligt at hun kender nogle huntere, bliver opsøgt af huntere eller selv opsøger dem.
Flere vil sikkert blive tilføjet, når idéerne strømmer frem:) Du er velkommen til at skrive din egen idé, hvis du har nogle gode plots i tankerne, imellem os.
Lidt om Alexis! - Hun er en falden engel. Hendes sår er stadig utroligt ømme, så du får smæk hvis du rører dem!
- Hun er blevet indviet som heks, og kan derfor godt lave ritualer, og få magi ud af det.
- Hun har valgt professionen Hunter, og kan derfor 'lejes' til at slå overnaturlige ihjel.
- Hun er meget smuk, men suuper flabet.
- Hun har altid et flabet svar parat - Om hun så er til fest, eller er midt i en kamp på liv og død.
- Hendes evne er, at manipulere med lys og mørke. Altså skygger og lys. Det er ikke en stærk evne, og kan højst blænde en modstander uden solbriller. Og hvis hun bruger evnen for tit bliver hun suget ind i skyggerne og lyset, og vil derefter være deres fange, og tvunget til at gøre som de vil, i netop den tidsperiode hun brugte skyggerne.
Mere vil sikkert også blive tilføjet her, når jeg lige finder på noget:)
Kom frisk, kom frejdigt - Og bliv trukket ind i mit livets spind, og få sandsynligvis ødelagt dit gode humør!
//Alexis - Your admin. Your needs.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Do you dare play with me? Tirs Apr 03, 2012 6:54 am
Oh hell i'm on! :D <(Spørg ikke hvor det kom fra, det lød meget bedre i mit hoved)
Faith Admin
IRL alder : 26 Antal indlæg : 140 Join date : 10/03/12 Bosted : Come on honey. Ask me personal.
Emne: Sv: Do you dare play with me? Tirs Apr 03, 2012 7:00 am
Ejmen! Det lød da også normalt ude i den virkelige verden! Eller ... Det lød, i den virkelige verden! Hehh ... Det er meningen jeg skal være det gode eksempel ikke? Damn, det kører ikke for mig.
Stop talking random Alexis.
Okay, skal jeg lave emnet? Eller vil du være et flinkt medlem og lave emnet for den store stygge admin(yeah right ...)?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Do you dare play with me? Tirs Apr 03, 2012 7:02 am
Hvis du brander for det, så gør jeg det, hvis du absolut ikke vil, så skal du gøre det :)
Faith Admin
Emne: Sv: Do you dare play with me? Tirs Apr 03, 2012 7:03 am
Okaay .. Jeg gætter på at jeg laver så? Super XD Men så må du vente på det, for jeg er seriøøst langsom .. Som i virkeligt langsom. Men jeg skal nok skynde mig!
Siôn Nybegynder
IRL alder : 32 Antal indlæg : 6 Join date : 07/04/12 Bosted : Where bad things happen to good people (Clairière)
Emne: Sv: Do you dare play with me? Søn Apr 08, 2012 4:00 am
Som altid er jeg villig til at kaste mine Chers ud i det meste og Siôn skal da ikke være nogle undtagelse ;) (en sætning jeg har fortrudt mere en engang xD)
Så lad os starte med dine egne små ideas… • Gamle bekendte – tja måske, kunne evt. være de havde krydset klinger med hinanden helt tilbage hvor Alexis stadig havde sinde vinger eller noget i den stil. ;) • Ex’er eller tidligere elsker – dette ville jeg heller ikke udelukke kunne evt. godt se et had/kærlighed forhold mellem de to. ^^ • Bofæller – Her må jeg nok melde pas, tvivler på at Alexis vil betyde nok for Siôn til han ville være okay med at rande rundt og babysitte hende. xD • Party-people – vis du søger er form for venskab til tøsen så har Siôn ved mere end en lejelighed vis at han godt kan feste igennem. • Hunter-friends – ville kræve at Siôn at en eller anden uforklarlig grund skulle gå hen og blive hunter, hvilket jeg kraftigt tvivler på kommer til at ske så her må jeg nok også melde pas
Faith Admin
Emne: Sv: Do you dare play with me? Søn Apr 08, 2012 4:38 am
Det lyder som om du ved hvad du vil:)
Såå, hvad synes du er bedst? For, for Alexis er det ligemeget hvad - Bare det er noget, you know ;)
Siôn Nybegynder
IRL alder : 32 Antal indlæg : 6 Join date : 07/04/12 Bosted : Where bad things happen to good people (Clairière)
Emne: Sv: Do you dare play with me? Søn Apr 08, 2012 4:45 am
Aw det var virkelig ikke meningen at give dig det indtryk xD
har det lidt lige som dig... bare der er noget så har det ikke den store betydning hvad... ligesom jeg også mener man aldrig kan havde for mange plots så længe det er spilskabende ^^
Faith Admin
Emne: Sv: Do you dare play with me? Søn Apr 08, 2012 5:57 am
That's true:) Såå - Hvad vælger vi? Vi må jo vælge et eller andet:)